27 August 2011

akhiran ucapan....

assalamualaikum...semua...k mlm ni aku aku kn tulis dlm blog siap2 sbb pg esok aku xsempat...nak bertolak ke kg awal2 pg lg...xda la pg sgt...kul 8 lebey la kot kn...besok.... dari Manjung ----> baling...heheh...harap2 semua selamat...jd kesempatan ni ...xbyk la aku nk tuleh...cuma...mintak maaf ampun bebyk utk yg mngenali aku,maklum la....sejak azali tciptanya oleh Allah s.w.t ni...aku mmg kasaq n loqlaq skit...byk kot...xtau la...msg2 py pndpt la kn....aku bkn sengaja pn,demi Allah pa yg aku pnh bt bt org rs xbest...suma xpnh terniat....yela....manusia biasa ni, sush kita nk puaskn ati suma org....yela...kita bkn maksum kn...em...

alang2...dh bermaaf maafan...jemputla mai umah aku...

 Kg.Batu 8,mukim siong,09100 baling kedah ( 14/7)



so alamat pn dah bg...kalo rs sush...korg tgk map google cari baling kedah dlu...tmpt raja bersiong tu...pastu umah aku xjauh dr ayaq panas legong...kot tu kot tu la...meh la....umah aku xda la seberapa pun...tp ctu la tmpt terindah dlm hdp aku...kalo da rezki korg...adala mknan spesel...kalo xda pn...still da g kueh2 rya kn...jmpt2 la...heheeh...

k....papun...aku nk ucap khas Selamat menyambut Hari Lebaran yang bakal menjelma...dengan penuh kegembiraan n jgn kita lupa yg dah xda tu....ksmptn ni la,kita bole menziarah kubur kn...yela...ari2 lain...kebykkn nya sbuk....jd....gn la pluang yg ada...n then...mehla kita ziarah menziarahi...maklumla....anak muda cam aku ni byk xknl sedara mara....tah berselisih bahu pn xtau sedara sendri kn...so time ni la yg plg chantekkkk!!! kn....hehe....k la...aku da bnd nk wat ni...brg suma dh msk keta dh...hooorey...nk balik laya...

ha...sebelum aku lupa....Selamat Hari Lahir bt Puan Zarina Ramli yg akn sambut besdaynya pada 31 Ogos nni....mg pnjg umo,d murahkn rezki,sentiasa bhgia dunia akhrat....Wassalam...Cik....mai la umah t....
Merdeka! Merdeka! Merdeka!

3 comments:

Rex Hanif said...

insyaAllah:)

Anonymous said...

Ya, mungkin karena itu

deqno said...

kepada yang xda nama tu..tenkiu for respon,i'm appreaciate it...tp sapa ea....hehe...

u r the.....jeng..jeng..jeng