24 August 2011

spesel neeehhhh....

mula2 skali aku nak mtk ampun kt azwandi....sbb xsempat nak wish besday kt blog ni...so....allah selamatkn kamu...allah selamatkn kamu....allah selamatkn abang.....harap segala yg azwandi impikan akn menjadi kenyataan...semoga sentiasa  bahagia dunia akhirat..mg jodoh kita juga dipnjgkn sehgga akhir hyt amin...papun....azwandi...sentiasa tabah,sabar dlm sentiasa dugaan yg tuhan anugerahkn....amin.....


bagi aku...kali ni bulan ogos ni....penuh dgn hri2 yg indah....termasukla bulan ramadhan...dimana semua roh yg semasa hidupnya berkelakuan baik akn dibebaskn untuk pergi melihat org2 yg disayangi....tetapi bagi yg kurg baik kelakuannya....kita yg hidup boleh membantu dgn sentiasa berdoa....kerana doa tu umpama kunci utk roh2 ni...pergi menziarah org2 yg sentiasa mendoakannya...utk pertamanya roh2 tersebut akn p melawat jasad dia dulu...br lah dia akn melawat org2 yg sentiasa doakan dia...jd....aku mmg hepi sgt bulan posa ni...sbb aku tau abah aku sentiasa ada dgn aku...hehhe....jd memandgkn dh dekat nak raya aku sedey la...sbb tempoh roh2 bebas sudah pn makin berakhir...tp papun....kita...jgn plak berenti berdoa dekat org2 yg dah xda dgn kita kt dunia ni....n....yg masih da pn xsalah kita doakan...apatah g...parents kita kn...

jadi....memandgkn raya pn dh nk dekat...cofirm la merdeka pn dah sampe...sonok kn...cer bayangkn kita p merdeka pakai baju kurung...melayu kn...haaa...lg semangat  rasa...penuh patriotik...rasa mcm zaman Tunku Abdul Rahman dulu...merdeka ! merdeka! merdeka!....so memndgkn dah nak merdeka ni aku nk pesanla....mohla kita ramai2 kekalkn keamanan negara...xya nk kecoh2...gado2...suma....negara kita ni sgt aman....kita ptt bersyukur...xda ngra lain seaman kita...tgk la indonesia...xya jauh2...ni ha...thailand..nk ka kita jd cam depa...xmo kn...lgpn,byk manusia2 skunk yg cuba nk rosakkn ngra kita yg aman ni...suma ats kepentingan diri sendri...lebey sedey sbb kbykkn nya....antara kita msih ada yg tertipu sedangkn mmg trg lagi bersuluh depa dpergunakn....tp mgkin ada antara kita yg xmampu nak terima hkikat slma ni mereka ditipu..k la....

aku pnat ni sbnqnya sbb aku drive dr umah aku kt kedah sampe manjung mbek akak aku balik raya...sbb husbnd dia xdpt cuti awai...sedey...dhla aku nk xcden td..tp alhamdulillah....selamat...



ni ha kad raya aku taun ni...utk semua....daaa....assalamualaikum....

No comments:

u r the.....jeng..jeng..jeng