02 August 2011

cemuih nya mmgu ni..

pergh..aku xtau bpa lm dah aku xupdate,ni kes aku lp passwrd...aku mls nk reset blik.
So arini ,salah...mggu ni aku kn dok umah sorg...aku edit balik blog aku yg ccam hampeh ni,padan la nan aku...
dok jadi pengangguq berjaya kn.. tp syiokkkk gak,sbb aku dok umah mak aku kt sg petani ni,dekat dgn cik abg aku...hehehe ada can la nk kuaq buka posa sama2..hahah..

aku ni mslh la,nk mintak keja..dh bapa bulan dok mtk keja...bl mntk keja biasa2 ni,nk kn menipu..kn ckp abes spm,dlu mak aku ckp tipu ni dosa..adei...tensen la,kalo gtau betoi2...konpem xdpt keja.mintk keja leklok...mslh len plak,,,nk kn p outstation..mmg mak aku xkasi la,yg aku lg prust menonggeng se menonggeng nya...asal nk kn interview ja kn p jauh2,dh nama pn br nk keja,mn da duit...xaci la kn utk aku yg dok kt sempadan thai ni kn..jenoh ar...tgk lanie,aku dh tolak 2 rezeki g interview kt keyel sne....bkn sj2,kcian la mak aku..mn da duit nk support aku sampe keyel nu...harap2 dpt la keja biasa2 dlu,leh aku smpn duit nk p interview jauh2 kn,stkt ni keje aku dok kn interview ja...ml2 py la ketaq...lani...aku dh xrs pa dh,org pggl interview...blasah jerk..

pdn la dgn aku...mbek bidang design2..art katenye...tp xmo keja catu...ssh la nk dptkn...aku sbnaqnya nak jd pendidik...xkesah la cikgu ka...pensyarah ka....tp tu mmg cita2 aku,tp mslhnya aku xda experience cikgu,sbb tu org xmo mbek keja,stkt jd tutor komputer ja...mn org mau kn...tp xpa, aku pcya kt rezki aku...okla...aku nk berehat...kuang..kuang..kuang...cam la pnat..k daaa...astalaviosta...keta vios..hahha

No comments:

u r the.....jeng..jeng..jeng